04 Mac 2011

::Malam Jumaat::



Al-hamdullillah... Malam Jumaat lepas Niat saya nak adakan majlis doa selamat untuk mak sebelum berangkat ke tanah Suci berjalan dengan lancar. Terima kasih kepada Kak Nora (biras saye) & mama Ros (Tuan empunya Tadika & Taska Cahaya Intan) yg telah banyak membantu saya. Hanya Allah yang dapat membalas jasa baik mereka...

Hati rasa betul2 tersentuh masa Imam masjid bacakan Doa selamat untuk mak.... masa baca Yassin, air mata saya nie asyik mengalir jer... rasa mcm takut tak dapat jumpa mak lagi....lepas majlis dah selesai... saya terus call mak.... Mak cakap... "terima kasih Ngah... buatkan doa selamat untuk Mak" lepas tue saya dengar mak menangis.... lagilah saya rasa sebak...




Mak...
Sebelum mak berangkat ke tanah suci, Angah Mohon Ampun & maaf andai ada kata & perbuatan yg angah lakukan sebelum ini , mengurus hati & persaan Mak.... Halalkan Makan & Minum angah selama ini.

Mak,
Bila mak dah sampai depan kaabah nnt... Angah mintak mak dapat Doakan kebahagiaan rumahtangga Angah & Lan kekal hingga akhir hayat. Doakan Juga semoga keluarga kita dapat bersatu menjadi keluarga yang lebih bahagia.



Ya Allah, permudahkanlah segala urusan & perjalanan pergi & Pulang Mak ke Tanah Suci nnt... Amin...



Tiada ulasan: