24 Oktober 2011

::Muka Lima Belas Sen::


Nie Cerita Sehari sebelum Raya Aidilfitri hari tue...
4 hari sebelum raya saya kena tahan wad... puyerlah syahdu hati nie sbb Dokter & Nurse2 kata saya kena "Berhari raya kat atas katil Hospital". Tak pernah dalam sejarah Hidup selama 28 tahun nie saya beraya kat Hospital...


Maka... nak dijadikan Cerita.... Pagi sehari sebelum Raya... saya pun buat muka "lima belas sen" jumpa Dokter Pakar Mintak "Cuti Sehari" nak kuar wad dengan alasan nak Balik Beraya dengan keluarga.... siap kena Gelak dengan Dokter bila saya cakap nak "Cuti".

Mula2 tue dokter tak kasi... dia kata Bahaya, sbb saya dah tumpah darah... Merayu punyer merayu sampai nak meleleh air mata... baru lah dokter kasi "Cuti".... itu pun sehari jer.... dia kata... Pagi raya kedua kena datang hospital "Serah Diri" semula... rasa mcm sy nie "Penjenayah" jer bila guna perkataan Serah Diri.... hehehe




Inilah Muka "PENJENAYAH" yang Happy Gilerrr!!! bila dapat balik berhari raya bersama keluarga Tercinta... ngehh..ngehh..

(Sila abaikan rupa paras Mak Buyong yg sgt serabai itu...)


Budak kecik nie pun Happy jugak... mama dia dapat kuar sepital...



Hehehe.. Syorrrrga!!!
Akhirnyer..
Sempat jugak saya makan lemang Panas dengan Rendang Kerbau!!

Yeahhhaaaaa dabeda beduuu!!!!




Tiada ulasan: