15 September 2008

Ha!! Dah 9 Bulannnn....

Alhamdullilah... Mya sudah BERUSIA 9 BULAN...

Dah pandai panggil MAmMA & PApPA

Kalau kita tanya dia.. "mana papa Mya".. cepat2 dia pandang PAPA dia...

dah pandai berdiri (2 second..)

Panjat sana..panjat sini....

kalau kita cakap ngan dia... "siapa nama MYA ELZARA BATRISYA? angkat tangan!"..Mst dia angkat tangan.. (Sweet sgt!)

Dah tak mo makan bubur... nak nasik biasa...
Tak kuat minum susu sgt....lebih suka minum air soya @ Rebinna (sy tak tahu lah boleh bg ker tidak... tapi buat masa skrang tak der masalah apalah... nak kata kembung pun tak)

Kuat makan bg jer apa.. mst dia kusyuk jer ngan makanan tue.. sampai habis....
Berat pun dah 10KG lebih... mmg berisi lah badan dia sekarang

sekarang kalau mandi mst nak lama2.. dia suka sgt main ngan air...

Baju dia dah sendat lg.... nak kena simpan baju2 yg dah tak muat tue...

kalau dia bangun tido dulu... mst riuh 1 bilik tue dengar dia dok Bising2 suh ambik dia dlm coat.

Kelakar tau!! kalau dia "Ukk Ukkk" kan.. dia mst tak nak duduk... dia mst berdiri atau tonggeng2 kan bontot dia... dia macam geli tau!!!

Kuat KENTUTTTT!!!! sungguh kurang sopan... ingat kan Papa dia yg KeNN... rupe2nyer dia... bunyi dah lebih kurang sama PULAK TUE!....

2 ulasan:

Zuhaini berkata...

aha.. kelakarnya.. :) da besar da anak dara ni.. :)

mamaREDZHA berkata...

hehe... kejap je kan.. xsedar masa berlalu...

awk ada kad raya, amik kt blog sy yer!!