18 Jun 2012

:;Entri Serabut::




Argghhh!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Rasa mcm nak 
Jerit kuat2...
Lari laju2...
Baling jauh2....
Hempas Kuat2...
Semua perasaan yang ada sekarang

Letih....
Lemas....
Lelah....
Celaru....
Haru.....
Biru....


Senyumlah selagi mampu
Menagislah jika perlu
...................



7 ulasan:

mama ila berkata...

Nape nie mama D?? Byk2 istifar yer.. Melalui ayat diats mmg nmpak akk betul2 tension.. Heheee..

Mama Mya berkata...

Entahlah ila... Semenjak 2menjak ni, rasa mcm jiwa kacau jer... Mungkin amalan makin kurang... Tue yg rasa tak tenteram jer jiwa.... :-)

Thanks ila.... Insyaalah akak cuba bykkan istigfar...

zaril berkata...

Mesti risau pasal tca ni kan? Nak share2 ker? Za ok je kalau akak perlukan za.. ;-)

Mama Mya berkata...

Zaril

Terima Kasih Za...sudi jadi pendengar...

kadang2 kita sbgai manusia nie mmg tak boleh nak lari dari masalah.... lepas 1, 1... Allah nak duga kita...

Hati mmg kena keras...tak boleh lembik mcm agar2... nanti... Apa pun tak boleh...

hehehe

kasihibu berkata...

dik..minggu ni adalah minggu airmata akk kot, memang nak nagis je teruk betul rasanya

Mama Mya berkata...

kasih Ibu

kak... bersabar yer selagi mampu.... kadang2 bila nangis nie buat kita rasa lega... pasal tu saya cakap... "Meangislah jika Perlu..."

:)

Outbound di malang berkata...

salam kenal ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya! terimakasih ...