02 Mac 2009

::Makhluk Tuhan Paling Seksi::

" Bangun Pagi.. Gosok Gigi...
Cuci Muka... Terus Mandi...
Pakai Baju...Minum susu..Makan Roti...
Pergi Sekolah....suka Hati..."
Haaa.. nie lagu WAJIB..setiap kali nak mandikan Mya... tak kiralah...mandi pagi ker..petang ker..malam ker....asal masuk jer bilik air.. mesti kena nyanyi...

"Aku lah Makhluk tuhan... yg tercipta.... Yg Paling SEKSI...."

Yeahhh Papa nak bawak Mya g nengok wayang!!!! citer GENG!!!

Kena Cek engin kereta dulu.... Amboi anak mama nie...Siap Muncung mulut.. duk nengok papa dia cek minyak itam...

sampai kat IOI.. nak beli tiket GENG .... SOLD OUT da.... hampehhh tu... pastue masuk kat POPULAR.. nak belikan buku FIRST WORD untuk Mya..X cited si kecik.... ermm tp.. tak der yg jenis sy nak...b kata nnt dia nak cari kat MPH...

jalan2 tak tau nak g maner dah... ajak B masuk JJ, beli pillow case..B offer beli handbeg sbb tgh sale.. tp.. dok pilih2 tak der yg berkenan.. sy lak mmg jenis.. selagi handbeg yg ader nie tak rosak & barai.. selagi tue lah sy guna... dalam hati B mst kata " Selamat Poket aku.. hehehe "

Tetiber lak tekak B terasa nak makan kek RAHSIA....heheeh Secrete Recipe... layan jer arr....konon2 nak makan kek jer.. sekali dah duduk mcm2 lak yg dia oder.. sajer arr tue nak menguji keimanan sy yg sedang nak berDiet nie.... Mencikk Mak Tau!!! ...

3 ulasan:

Nurhayati berkata...

Mya memang seksi dalam bathtub tu.. hihihihi tapi kalau mama dia kat dlm pic tu seksi ke seksa.. :p

iena hamdi berkata...

heheheheh secret resepi yer.... mcm mana nak diet ni.. hahahahaa

p/s: grill pan dory dia sedap gak tau...

mama Mya Elzara berkata...

Mama Mya - Mama Zara
Hehehe.. kalau mama Mya yg duk dlm bathtub tue...confirm pecah nyer... seksa mata memandang segala gendut yg mengeleber kat perut nie.. hahahaha...

Mama Mya - Kak Ina...
tue lah kak.. mencabar tul keimanan sy nie... tp jgn risau.. under controll lg.. hehehe...
Yer ker kak?.. tak penah try lg.. next time lah "DEN TORAIII" bak kata zizan...