16 Julai 2009

::Entry Untuk Eimma::


Eimma...hang jgn gelak No.... lama dah hang mintak cheq tunjuk gambaq kawen cheq, tapi... Cheq Maluuuuuuuuuuuuuuuuuuu sgt2 nak tunjuk.. sbb cheq kawin mcm KOBOI jer....Ekekekeke...
Tuan2 & Puan2 jgn salah faham yer.. gambar nie 3 - 4 tahun yg lepas... :)
(Sila abaikan kualiti gambar yg Hampeehhhh tue... sy tangkap gambar nie kat dalam album.. malas nak scan.. )


Nie masa bertunang.... kira gambar lepas majlis lah.. dah siap bukak tudung nak tolong basuh2 pinggan... yg specialnyer... masa sy bertunang... sekali dgn majlis sambut menantu abg saya & Kakak ipar.. rasa cam meriah gitue... time nie berat baru 53kg... la nie toksah tanyer.. 73 Kilooooo OOooooo !!!! hahahahah



Yang nie pulak gambar masa tengah duk tunggu En Hubby nak mai Akad Nikah.. TEMBAM kan sy hehehe... dgn lipstik MERAH menyala nyer.. heheheh biasa lah Makeup sponser.. TADAH jer lah muka tu!!!


Nie masa dah selesai Akad nikah... gambar standard arr kan... bila dah lepas akad nikah mesti nak kena ambik gambar kat dalam bilik...atas katil.. landing2.. ekekeke

Ehh.. sekali nengok gambar nie cam JONGANG jer gigi saya tue... NAUZUBILLAH...

Tun Teja & Hang Tuah.. cewahhh Emsem pulak En Hubby nie hehehe.... Nie Gambar masa malam BERINAI... tak der salin2 baju kimono, Punjabi @ Sari sbb Budget tak cukup... huhuhu

Dan ini adalah gambar hari Bersanding kami... Kenduri yg ala kadar, tapi meriah dgn sanak saudara yg datang dr jauh... Mak,Abah... terima kasih sbb byk korbankan tenaga & wang ringgit untuk majlis perkahwinan Angah.... akan angah kenang sampai akhir hayat.

Doa saya.. semoga kami bahagia hingga ke Nafas yang terakhir...

Amin...

3 ulasan:

p-na mama oja berkata...

koboi pe.. grand la tuh.. smpai 2-3 persalinan.. hihih

~p-na lagi sempoi... 1 majlis 1 baju jer x tukar2.. xdan..

~org2 lani beh no.. siap shooting bagai.. rasa cam nak kawen lg skali jer..hihihi

~p-na mama oja~

eimma"s berkata...

wahhhh...somei nyerr...hehehe

terkezut aku tgk tajuk entry utk aku...huhu..terharu...ekekeke

Nurhayati berkata...

1st pic tu kurus weh..