27 Januari 2010

::2010::

Rasa mcm dah ketinggalan pulak....dah hujung bulan January.. baru terhegeh2 nak citer pasal azam 2010... tp...tak per kot... hehehe.. layan jer k!...



Pertama : Kasih, sayang & Cinta bertambah ++

Kenapa pulak ini termasuk dalam "azam 2010"... hehehe untuk saya kasih,sayang, & cinta perlu dijadikan impian... kalau kita tak der impian untuk bahagia... mcm maner kita nak cipta 1 hubungan yg berkekalan... betul tak?? Jd..tahun nie sy akan cuba untuk memperbaiki kelemahan diri saya...sy ingin menjadi isteri yg "LEBIH" bertanggungjwb, penyabar & penyayang......

Kedua : ++ Duit Simpanan & Lebih Bijak mengurus Duit

Sbb utama nak tambah simpan duit adalah untuk membayar deposit kereta baru... kihkihkih.. tapi bukan lah kereta2 yg mewah... setakat kereta buatan malaysia pun dah ok.. sbb kereta yg ada sekarang nie sesuai untuk couple2 yg bercinta shaja... ngehhhh.... perancangan untuk ambik kerata baru bukan lah tahun nie.. mybe setahun, 2 lagik..cuma nak kena lah simpan duit lebih.. maner lah tahu nak makeup kereta bagi ranggi sikit... kuikuikui...


Ketiga - Holiday


Sy Berharap sgt tahun nie En Hubby dapat bawak sy g bersiar-siar (hahaha ingat taman bunge ker??) ke Obersea... tak dapat g negara omputih... negara jawa pun Okehhh!!! Destinasi pilihan sama ada "Bali' atau "Bandung"... kenape Bali?? sbb laut dia cantik...tenang & Damai... Kenapa Bandung??? sbb Syorgaaa membeli belah... yeahhh!!!


Ke Empat - Tambah bilangan keluarga


Rasanyer tahun nie saya dah bersedia untuk menambah bilangan ahli kelurga ... jika dikurniakan rezeki... saya inginkan seorang cahayamata lelaki untuk melengkapkan keluarga kecil kami ini... tapi kalau dapat baby gurl pun kami bersyukur... tak kisahlah apa jantina sekali pun... umur semakin meningkat kawan2 yang lain dah nak masuk 3 org anak... mak pun mcm tak sabar2 nak timang cucu lagik... alahaiiii Omakkk.. cucu yg ado nie pun tak larat nak layan... hehehe



Ke 5 : Nak bukak kilang Cokelet.. heheheh


Sy bersyukur dapat bekerja disini...bos baik, kawan2 baik, tak byk tekanan, sy enjoy dgn kerja sy sekarang ... tapi... sampai bila sy nak makan gaji???? mana lah tahu 1 hari nnt company nie dah tak perlukan sy... bila2 masa dia boleh buang.... jadi... Kalau diizinkan... saya nak berusaha mengubah hidup saya... saya tahu jiwa saya "jiwa berniaga" saya nak ada bisnes sy sendiri, saya YAKIN saya boleh berjaya dgn berniaga... semoga tahun ini menjadi permulaan buat saya...



Dan yg terakhir....
rasanyer.... setiap tahun2 lepas...harapan & Impian yg nie tak pernah tertinggal dalam senarai.. apa agak nyer???? hehehe ... saya KURUS!!!!!!!!!! harap2 tahun nie jarum penimbang akan berada di angka 53kg Wahhh!!! kalau betul lah benda nie terjadi... saya akan berpuasa nazar 3 hari... insyaallah...
Sekian.. Wassalam..


Tiada ulasan: