03 Disember 2011

::Aper Masalah "Dia" sebenarnyer::



Baru jer balik kuar dgn member saya...
lagik 2 minggu jer member "ketat" saya nie
akan "dipuankan"... (bak kata Osbon)
Alhamdullillah...Allah ketemukan dia dengan jodoh yg terbaik
Semoga semuanya berjalan dengan lancar.


Berbalik pada tajuk entry saya....
Biasalah kan, Bila dah terrrrlalu lama tak jumpa ada jer cerita2 yang "Sensasi" kuar dr mulut masing2. Entah cam maner terkeluarlah cerita pasal Si Polan nie, member "Ketat" saya nie citer, minggu lepas si Polan datang umah dia... Konon2 nak tanyer betul ker member saya nie nak kawin, hantaran sampai berpuluh2 Ribu....Member saya nie angin lah satu badan, sbb cara si Polan nie mcm Bizi body sgt...


Pastue mungkin si polan nie dah tak der modal nak sembang, sbb kawan saya nie mcm malas jer nak layan soalan2 bz body dia tue... tetiba... SiPolan nie leh tukar topik.


Si Polan : "Ehh ko tau... si Diana tue sibuk TIRU aku Renovate rumah... bla..bla..bla..."


Tak sangka lah perangi dia tak berubah dr zaman kanak2 Rebina sampailah dia dah beranak pinak skrg.... EEeee... geram sgt bila telinga nie dengar apa yg dia kutuk2 saya. Padahal saya tak pernah pun nak ambik tahu hal dia dr dulu smp sekarang setakat sembang2 kosong tue ada lah... tp klu nak sembang2 lebih mmg tak penah pun...


Ader ker patut dia kata.....
saya TIRU dia Renovate rumah...aduhaiii.... bila pulak saya TIRU...lagi pun dah 3 tahun saya pindah umah....saya pun tak pernah tengok umah yg dia renovate tue, dia pun tak pernah datang umah saya... jadi, asal pulak baru hari nie dia nak cerita saya tiru dia renovate rumah?? cer citer... tag mana yang sama nyer rumah dia dengan rumah saya nie.... saya nie duk umah Flat murah jer... lain lah dia... duk umah mak dia.....


Dia yg duk jaja citer satu kampung kata dia Renovate rumah sampai berpuluh2 "K"... Citer pasal hubby dia dapat projek "Juta-juta".... Citer nak beli kereta Besar tak nak beli kereta BUATAN Malaysia....katanyer Kereta Malaysia nie "Cikai" .... pastue bagi statment

Si Polan : "Aku nie Low Profile.. Tak suka nak menunjuk2...."

low Profile lah sgt....

Astagfirullahalazim... Sabar diana.... sabar.... :)





Tiada ulasan: