16 Julai 2008

Satu Tarikh Dua Peristiwa

07.07.2008
Dah seminggu lebih dah tarikh nie berlalu.. saya tak berkesempatan nak masukkan entry nie dalam blog saya... sebenarnyer saya ingin mengucapkan..
Selamat Hari Lahir Buat Suami Tercinta.....
SEMOGA....
"Allah panjangkan umur B..."
" Allah permudahkan segala urusan B..."
" Allah Murahkan rezeki B..."
" Allah limpahkan Kesihatan,kebahagian,kegembiran & kesenangan buat B...."
AMINNNN Ya Rabbal Alamin...
Ikhlas Dari Isterimu....
Noordiana
Hadiah.... ????? Errmmmm ..... Cuba teka saya bg apa?...

..
....

......
........
..........
Tarraaaaaaaaaa....

Istimewa untuk B.....


Ini lah Hadiah dari saya untuk B.. Sempena hari lahir B yang ke - 26... Ok tak.... tak jual kat kedai tau!!!! Hehehehe


07.07.2008 ... Baby Mya 7 Months ....

Ya Allah....Pejam celik pejam celik... dah 7 bulan Baby Mya membesar... pantas betul masa berlalu... semalam... kemas2 almari Baby Mya.. nampak lah sarung tangan n sarung kaki dia.. Uuuwaaa... tetibe jer air mata nie meleleh... sebak sangat... rasa macam baru semalam Baby Mya lahir... Rasa Macam baru semalam saya dalam pantang....belajar mandikan Baby Mya... saya pasti rindukan saat tue kambali...

Milestone At 7 Months



- Mya Dah Pandai Merangkak... Adoiii.. tak larat nak kejar dah budak kecik ini .. bawah meja.. bawah kerusi.. dapur...toilet... tue semua faberetttt Area dia....
- Kalau tengok dia naik walker... Masyaallah...dah macam tengok cerita KL Drifff... siap boleh pusing-pusing tue.....
- dah pandai duduk...suka masukkan aper jer benda depan mata dia dalam mulut....
- Mulut mst ternganga bila kita pasang cerita MickeyMouse & Friends.. Pastu tiap kali dengar Azan mata dia tak berkelip langsung...
- Kuat Minum Susu Ooooo... Sekarang 1 bulan susu sahaja 3 tin besar 4 tin kecil....
- Laaa..nie Mya dah start makan bubur nasi + sayur+ ayam....
- kalau Mya gelak 1 rumah leh dengar... Kuat giler....
- Sangat manja dengan Papa & Tok long dia... pantang nampak papa @ Tok long balik kerja.. mst laju jer dia kejar nak suruh dukung...
- Dah tak berjaga malam.. kalau nak susu jer dia bangun itu pun sekali jer.. Bagus sungguh anak mama ini...
- banyak baju dah sendat... dah macam kena balut nangka... seksiii gitue.... dalam erti kata yang lain.. kena spend duit lebih hujung bulan nie untuk beli baju baru....
- Ya ampun... hari tue dia leh panjat Baby Coat dia macam nak keluar... berderau jantung tengok dia buat macam tue... on the spot saya suruh Hubby adjust balik high level katil tue ... Bahaya nyerrr....

Tiada ulasan: