22 Ogos 2008

Akhirnya...

Kawan Lama Part 1

Sy dah lama cari dia.... dulu masa kecik2 saya dok dekat ngan umah dia...
abg dia.. kawan baik ngan abg saya....tapi bila dah pindah puchong.. sy & dia
dah terputus hubungan... tak tahu lah naper saya asyik tingat kat dia...
mugkin sbb kami membesar bersama... Errrmm... apa2 pun.. Thanks Zila...
sbb awk still ingat sy.. walaupun ingat2 lupa... harap2 pas nie kita dapat
jumpe... n boleh borak lame2....

Miss U So Much....

Kawan Lama Part 2

Sy dan dia... 1 bilik masa di kolej dulu... dia baik... sgt baik...
walaupun senang tapi tak berlagak kaya....
Walaupun bijak tapi tak menunjuk pandai...
Walaupun nampak sombong tapi tak bongkak...
Waktu saya susah... bersedih berduka lara.. dia lah yg ada
disisi membantu sedaya yang mungkin...
banyak kenangan pahit manis bersama dia...
tapi... aper kan daya.... saya lupa....
lupa pada erti sebuah persahabatan...
persahabatan yang perlukan pengorbanan...
lantas membuat keputusan... pergi jauh....
meninggalkan kenangan yg sy cipta bersama dia...
andai mungkin saya putar kembali waktu...
ingin saya tetap bersama dia...
bersama hingga ke hujung nyawa..
menjadi seorang sahabat yg setia...
buat Mu sahabat lama yg bernama SITI FATIMAH...
maafkan sy.. kerana melukai hati siti suatu ketika dahulu...

Saya Rindukan gelak tawa... siti...

Tiada ulasan: