08 Oktober 2008

Kunjungan Pertama....

TETAMU MAI DARI JAUH NIE....
Malam kelmarin Kakak Ipaq sy bg tau nak mai beraya kat umah, sy dok pikir nak masak aper lah, takkan nak jamu kuih raya jer.. tak besh lah... ingat nak setat kereta nak g Giant.. order Pizza jer...tapi Mya lak tgah tido... terus capai HP.. call b tanyer kat maner... B kata ondewei nak balik.. sy suh B singgah beli sate kat Awan Besaq...
Ok..di perkenalkan...Yang Emsem mcm Rosyam Noor tue... Abg Azhar & awek cun yg kiut minut kat sebelah abg azhar tue lah kak nora... ... abg azhar nie abg ke dua husben sy.... alah...sebenarnyer tak jauh maner der umah diorang nie... depan pintu umah sy jer...kalau nak pinjam garam ker Ajinamoto ker... laung jer dari pintu umah.. heheheh.... Kak nora nie Cikgu kat Tadika & Taska Mya... nie lah sebab utama sy pindah kat putra perdana ... tak lah rasa risau sgt sbb kak nora boleh nengok2 kan Mya masa kat taska..

Merpati 2 Sejoli...Abg Azhar N Kak Nora

Cewahhh... Control Ayu Gitue.....

Uuuuiiihhhh....Sedapnyer B Makan....

Jemput Makan yer.... Jgn Segan2...

Jgn Lupa.. interprenmm dulu.... heheheh...


Nie jer menu yg ader....Sate n kuih raya jer yer...



B..& Anak2 Buah!!


Sy...Kak Nora...Insyirah... & Mya Elzara
Kalau Nak duit raya kena tangkap gambar ngan Mak Lang dulu....

1 ulasan:

mamaREDZHA berkata...

nyam2.. sedapnya satey... sape la yg menetiskn air mata mengibas satey tuh...
mama mlm raya je dh wat barbeQ ngn family... syok ramai2...