14 Oktober 2008

::RINDU::

Rindu sgt kat B... semalam.. b call... suara dia ceria sgt... mst lah seronok kan...
Dapat g obersea.... B kata.. semalam dia g shopping... macam2 dia beli...
dia kata kat sana best jugak...barang2 murah... hari nie dia kata nak g jalan2
kat tempat2 menarik pulak...

Walaupun baru 2 hari hidup tanpa b... sy rasa rindu sgt!!! rasa cam tak ter
mood nak g kerja... rasa ader yg kurang jer dalam hidup saya... semalam...
Mya dok sebut Pappa...Pappa..Ppapa... cian nengok dia...sabar yer sayang....
nnt papa balik...

2 ulasan:

iena hamdi berkata...

akak juga mengerti apa yg mama mya rasa.. bezanyer akk lagi lama kena tinggal.. huhuhuhu

mamaREDZHA berkata...

ala..ciannye...kena tingal..
mama jarang kena tingal2 nie, tp baba ilang jap je pn dh sepi idupku..

kena lak dia stayback kt opis smpai lwt mlm pn mama dh kecoh call2 baba..cian gak kt opis sorg2...huhu!! (yg sebenarnya busan tanpa kamu di cc..heh! dok dekat gaduh2 tp gaduh manje je la bkn tol2..cewah!!)

mama paham perasaan mama mya...isk isk!! sabar ye... harap2 makin jauh semakin kuat rindu tu nnti... semakin kuat ikatan kasih sayang kamu ber2...