24 November 2008

::Cilok Tag Ima::

Mood malas nak buat kerja mula menjalar ke segenap saraf pada tubuh ku...
jadik apa kata kalau try buat Tag yg telah di cilok dari blog eimma... (maaf yer ima.. sbb tak mintak izin dulu..)

1) Bekas kekasih saya ialah....
uihh soklan maut nie kalau laki ku baca.... mau kena lempang 14 ratus kali....hikhikhik
Oleh itu... sila abaikan soklan ini...

2) Saya sedang mendengar
lagu ayat2 cinta dlm radio era...

3) Mungkin saya patut
makan julab untuk Kuruskan badan yg telah mencecah 70 Kilo....
Uwwwaaa.... bapak gemukkk...

4) Saya suka
berangan nak jadik FA macam dalam citer AWAN DANIA... sila muntah hijou...hikhikhik

5) sahabat2 baik saya
Cik Siti Murni .... ( mak saya, dia lah sahabat sy amat memahami... pukul 4 pagi pun sy boleh call dia citer masalah saya... nak nangis ker nak meroyan ker dia sudi mendengar... mekasih mak.. Luv u muahh..muahhhxxx).

6) Saya tak paham
kenapa sy cepat sgt lupa.... mybe sbb byk makan semut kot...

7) saya kehilangan
arah bila sy sesat jalan...

8) Ramai yg berkata
muka saya mcm mak saya...

9) Makna nama saya
Noor - Cahaya , Diana (h) - Agama = Cahaya Agama...

10) Cinta itu adalah
untuk semua makhluk di muka bumi

11) Di suatu tempat seseorang sedang
menghadap skrin komputer

12) Aku akan cuba
kuruskan badan sehingga 50 kg

13) Makna selamanya
sampai bila2 lah kot...

14) Henpon saya
HP mickey mouse limited edition dr disney. tapi skrg tukar ngan adik ika..pakai hp dia pulak.

15) Saya paling meluat bila
orang berlagak pandai buat itu ini.. padahal tak tahu sepatah haram pun sakit tul hati


16) Party adalah
makan-makan sampai kenyang

17) Haiwan paling kiut penah sy jumpe
Tupai

18) Peringkat umur paling menyeronokkan
Sebelum akhir baligh lah kot.. masa tue tak kisah.. nak main lompat getah ker.. galah panjang ker... tak der hal.. tapi bila dah akhir baligh tue... segan jer... sbb ..... lu pikir lah sendirikk... hikhikhik...

19) Bila sy bangun tido
mengeliat puas2 pastue gosok2 mata nengok jam kat dinding pastue cium Mya.. pastue cium B...ngehhh....

20) Hari ini
ader citer AWAN DANIA kul 9.05 mlm

21) Malam ini saya akan
tido lambat sikit

22) Saya betul2 inginkan
sebuah rumah 2 stry conner lot....

23) Bila nengok muka kat cermin pg tadi
Ya allah... tembam nyer muka aku... dagu pun dah berlapis...Uwwwwaaa...

24) Shopping kompleks
Last pegi masa nak beli baju raya tuk Mya... lama dah tak shopping tuk diri sendirik... huhuhuh

25) Makanan segera
Meggi Kari Berapi...

26) Ayat2 terakhir kata pd orang
Orait!!

Yeahhh dah siap tag nie.... besh jugak.... nnt nak buat yg lain lah pulak... hikhikhik...

Tiada ulasan: