03 September 2009

::Wajah Kesayangan Hamba::

Wahh.. tajuk entry macam tajuk lagu Datok M.Daud Kilau gituee... hehehehe Layan jerlah yer.... inilah wajah2 kesayangan saya.... semoga meraka tahu bahawa sy amat sayang pada mereka...tanpa mereka hidup ini kosong tak bernyawa... (Cewahhh ayat giwang karat lah pulak).

Hahaha.. Mya pakai spek mate sengettt.....

SEMPURNA
Kau begitu sempurna
Dimataku kau begitu indah
kau membuat dirikuakan slalu memujamu
Disetiap langkahku
Kukan slalu memikirkan dirimu
Tak bisa kubayangkan hidupku tanpa cintamu
*Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku, kau begitu
Sempurna.. Sempurna..
Kau genggam tanganku
Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata dan hapus semua sesalku

Sebenarnyer.. gambar nie sy ambik 12 Jam sebelum Mya MASUK HOSPITAL. Sebelum bertolak g Bukit Subang (Umah Nenek sy)... kami berkumpul kat umah mak dulu. Masa nak masuk simpang umah mak tue.. Mya nampak sesuatu...

Mya : "Ma..ma... Yang..Yang.." (bih kurang gitulah bunyi nyer)

Saya nie duk pikir pe kebenda lah "Yang..yang" tue... dah lama pastue baru perasan dia tunjuk "LAYANG-LAYANG"... so En Hubby pun berentikan kereta kat tepi jalan nak bawak Mya nengok budak2 & Bapak2 Budak main layang2 kat kawasan padang tue.


Papa : "Meh Papa betulkan Spek mate Sayanggg..."
Mya Tengah Kusyukk nengok Layang-Layang....


Semenjak 2 menjak nie... Mya suke sgt bergaya... see... baju n Seluar tue dia yg pilih n ambik sendiri dalam almari. Pastue siap suh sy ikatkan rambut dia...
:)

2 ulasan:

sayangsayangibu berkata...

hehehee..tajuk tu sebijik tajuk entry yg akak draf pagi semalam tp x publish lagik....
macam persamaan 6snth pulak....(,")

Mama Mya Elzara berkata...

Hai kak eja....
Yerker?... wahhhh kebetulan nie... heheheh.