06 November 2009

:: Benjoll McM Telooor::

Sambungan Cerita Jinny Oh Jinny... semalam mya jatuh kat taska kak nora kata tersembam kat atas batu... gara2 dok main kejar2 ngan kengkawan kat taska... tengoklah kepala Mya yg dah kuar Telor ayam kampung tue... nie kira dah kurang sikit benjol dia. masa mula2 kena tue.. sampai nampak urat2 kat kepala...





Kurang sikt bila dah sapu minyak gamat...

6 ulasan:

sayangsayangibu berkata...

alahai kesianya mya..

psstt..D..mya seiras D tau... ;D

miss yanie berkata...

ciannya tcha... smga cpt la smbuh benjol tu... hmm

Mama Myaelzara berkata...

Kak Ina..
betul ker kak?.. lama tak dengar org cakap mcm tue.. asal jumpa jer mst org kata muka Mya mcm Papa dia.. idung jer ikut mama dia "kembang".. huhuhu

mama Myaelzara berkata...

Yanie...
Dah ok dah... hehehe bebudak mmg lasak sikit... Thanks yanie & kak Ina...

reena berkata...

huhuhu... sian sgt2 kat mya... beso gak tuh benjol kat kepala mya.. kalo kite la yang... kompom dah rase tak sdp ati nak antar lgk kat taska tuh...

hrp mya cpt sembuh... tekap dgn ais yang... cpt skt surut benjol dia...

Mya Elzara Batrisya berkata...

Hai Reena...
Timer kasih sbb sudi jenguk Mya kat sini...
Ermm.. tuelah.. mmg terasa jugak.. sbb sebelum nie. jari Mya tersepit kat pintu.... Bibik taska kata dia tak perasan tangan mya masa nak tutup pintu...
teruk jugak smp kuku dia tercabut....

nak buat macm maner reen... nak hantar taska lain... takut Mya tak serasi pulak.. sbb dr 3 bulan dia dah duduk kat taska tue... kawan2 pun dah ramai....

sy rasa selamat sebab Biras saya kerja kat situ.. sbgi cikgu tadika. harap2 tak ada apa2 lah lepas nie..

:)!!