22 Februari 2011

::Pesan Mak buat saya menangis::



Angah...
Mak dah jauh sekarang...
Angah jaga diri baik2...
Mak dah tak boleh jumpa Angah mcm selalu...
Mak dah tak boleh jaga Angah kalau angah sakit...


Deras jer air mata nie mengalir bila dengar pesanan mak 3 hari lepas.... Entahlah.. mungkin bagi org lain berjauhan dengan Mak sesuatu yg biasa untuk mereka.... tp tidak bg saya....

Semoga Allah sentiasa Lindungi mak....
Semoga Mak sihat & dipermudahkan segala Urusan....
Amin...




Saya Sayang Mak Saya..... :)



5 ulasan:

sayangsayangibu berkata...

alahai kesian dia...
akak ingat lagi en3 pasal tak sanggup belajar jauh dari mak tu ;p

sabar ye dik, time cuti cuti balik ke kampung ye..

ada tag akak lupa nak postkan di sini
http://i-made-my-cuppies.blogspot.com/2011/02/my-rempeyek-give-away.html

aZZa fyZZa berkata...

ala cedey nye..mak diana nk pegi mane?

sayangsayangibu berkata...

silap link...;
yg ni link vetul punya.....

http://mycutelife-sayangsayangibu.blogspot.com/2011/02/krappkrupppkrapppkruppp.html

mama Mya Elzara berkata...

Sayang Ibu
Timer kasih kak...
nie lah akibatnyer bila terlalu manja ngan mak... sampai dah tua bangka mcm nie pun still nak duk bawah ketiak mak... hehehe

Ok kak saya akan jalankan tugasan Tag yg akak bg tue dengan sebaik mungkin... heheheh Cewahhh!...

mama Mya Elzara berkata...

Azza Fyza

Mak diana dah Pindah kampung... mak dah jual tanah & rumah kat Puchong tue... so sekarang nie terpaksalah duk berjauhan ngan mak... klu dulu... asal lunch jer leh balik umah mak.... asal rindu jer leh terus jumpa mak... sekarang nie... terpaksa tunggu cuti panjang baru boleh balik kg jumpa mak....

Nasiblah ader Telepon.... boleh jugak dengar suara...