16 April 2009

::Makan Sajer::

Malam Tue...



B nie.. sajer lah... buat Nafsu saya bergelora...ehh.. jgn salah paham yer!!! bergelora nak makannn daaa.... sia2 diet ku selama seminggu nie... akhirnyer aku tewas!!!



Makan2 Rezeki jgn Di tolak.... takkan tengok jer... maner tahan Beb!!!



Fuhh.... jgn tak percaya!!! sy yg tolong habiskan yg separuh tue... hahahaha Diet konon tak der maknenyerr!!!

Hari Berikutnyerrr!!!!


Kami anak beranak beserta adik kesayangan ku.. Apizzz... G merayap.... ronda2 kat KL... call Der dgan Ngah nak ajak makan ramai2.... (Makan lg.....) yerlah....ader rezeki lebih... kita merasalah sama2 baru berkat!! betul kan Tcha. :)
Aminnn semoga makin murah lah rezeki kami sekeluarga...



Yeaahhh!!! Gigi Tcha dah byk!!!....



B yg hensemmm.... tp sayang perutnyer semakin boroiii!!! hahahaha tue lah kutuk sy lagi..



Zila & Der
Alamakkk!!.. tak cukup Corum Arrr... Ngah dgan Iza tak dapat nak joint...

Dan pagi berikutnyerrr!!!!.......




Kak Nora pelawa makan nasik lemak & udang sambal pulak!!!!
ha aper lagi!!! belasah jer lah.... sedap giler sambal yg kak nora masak... kalah nasik lemak antarabangsa...lepas makan.. kami melepak umah kak nora sambil nengok DVD... X Men...

Dan pada Malam Hari Nyer

Gie IOI pulak... semenjak building baru kat IOI tue Di bukak... tiap2 minggu ader jer muka kami anak beranak terpacak kat sana.... bukan shopping pun.. cuci2 mata jer... bwk Tca naik Kuda Babyloannn....





Hahaha... Tcha takut nak naik kuda tue... his... kuda yg hensem mcm nie pun dia takut... tak paham betul... Ha.. duduk jer lah kat kerusi tue...



Ader hati nak naik se "round" lg tue...tp.... papa dia tak kasi...



pusing punyer pusing... akhirnya... Disinilah tempat kami membuncitkan lg perut.....
NAnDo's


Dan episod terakhir cerita ini.... pg tadi....setelah melakukan rutin harian setiap pagi Di Opis... (timbang Berat) keputusan nyer.... berat ku naik mencecahhh... 2.5 kg.... Fuhhh.... cayalahhh!!!
Bangga gilerr... bangga ker???....

5 ulasan:

missyanieanne berkata...

kak D... so sweet.. best nya jln2 1 family...sweet sgt...makin lawa la akak...tcha pun comel sgt...kak D, jgn biasakan tcha pakai puting tau..nnt dia lambat nk b'cakap mcm ank sedara yanie.. =] ..nnt kite g IOI sesma.. heheheh..

Mama Mya berkata...

hai yanie!!!...
ishkk maner ada... akak tak secute yanie... yg makin lama d pandang.. makin manissss... :)


yanie tau.. Tcha tue... pelik tau kat sekolah dia tak isap punting pun... techer nora dia bg dia punting.. dia boleh buat tak layan jer.. malu kot ngen member2 kat sekolah hahahaha...

tapi balik jer dr sekolah... tutup pintu rumah... dia cepat2 tarik beg sekolah dia.. nak cari puting dia... hadoiii!!! pening kepala OOmakkk!!!

iena hamdi berkata...

hehehhehehehhehe sedapnyer makan piza

missyanieanne berkata...

x kira.. akak tetap cantik n lawa n comel jugak.. hehehe.. laaa.. nakal nya tcha.. tp comel sangat dia tu.. alololo.. pandai malu gak? hehehe.. pintar la dia tu kak.. comot lak tu makan eskrem.. hehe.. so sweet.. nak cubit pipi dia klu jmpa nnt.. hehe.. kak D.. yanie g sana, 9hb sampai 16hb... nak hang out ngan akak... =]

CT NORAMIZA berkata...

get well soon tcha, auntie bloghop dr blog relung cahaya.