15 Oktober 2010

::Mak Saya ader Fesbukkkkk???::

Ini gambar Profile Fesbuk mak saya.... ( cilok tanpa kebenaran)

Wahhh !!! mcm tak percaya okeh mak saya Add sy kat Fesbuk..."Datin Siti Murni".... Datin Okehhh!!!! entah bila masa pulak lah abah sy dapat Title "Dato".... klu DATUK cucu 2 tue ader lah....hehehehe nie mst kerja adik saya nie.. klu tak mcm maner mak sy leh pandai meng Register kan diri kat Fesbuk....

Caya lah Mak!!! nnt boleh lah kita chatting kat dlm FB jer k! cuma.... 1 jer angah nak pesan kat mak... mak jgn lupa makan minum bila dah ader Fesbuk nie yer... kang abah merajuk pulak nengok mak duk ngadap laptop jer....heheheh



Note :kengkawan yg ader FB tue... jgn lupa add "Datin Siti Murni" yer... Mak saya nie peramah org nyer... citer jer lah apa, semua dia boleh masuk.... mmg sempoiii!



Tiada ulasan: