24 Oktober 2011

::Buai Laju2...sampai KLCC.....::



9/10/2011 genap usia Qiss Sebulan


Alhamdullillah...

Hajat Mak & Abah (Nenek & Atok) nak buat kenduri kesyukuran untuk Baby Qiss dah tercapai. Majlis Serba Sederhana... Tak sangka walaupun baru jer pindah kat kampung , mak dengan abah dah ramai kawan... mula2 mak risau jugak takut tak der saper yg nak datang kenduri hari tue... sekali.... Sehari sebelum kenduri dah ramai Jiran tetangga & sedara mara yang datang menolong, Masa hari kenduri pulak, seawal pagi dah ramai yang datang sampai lah ke petang... Mak kata rasa mcm buat kenduri kawin pulak Meriahnyer.... Syukur sgt2...



Yang nie gambar malam sebelum Kenduri.. sajer try letak Qiss dalam buaian tue... takut pagi esok dia tak nak duduk pulak kat Buaian... Si Kakak tolong buaikan Si Adik.. tak sampai 5 minit Si Adik dah lena tido... mmg dasar Kuat Tido mcm Mama dia.. hehehe



Yang nie pulak, Kumpulan Marhaban Kg Atta Duri... Janji pukul 11 pagi.. pukul 9.30 dorang dah sampai... mmg menepati Masa betul. Nasib Saya dah siapkan Qiss awal2 pagi lagik...


Nyenyak sungguh Qiss tido dari mula sampai habis orang berzanji....


Sayang betul.... Nie Jer gambar yang ada... Sedih sgt sbb tetiba Camera DSLR saya rosak... Entah apa yg En Hubby buat sampai Lens dia "Jem"... huhuhu....

Nampak gayanyer.... Nak kena korek tabung ayam lagi lah untuk beli lens yang baru...


Note:

Qiss... sayang
Jadi anak yang baik yer...





2 ulasan:

kasihibu berkata...

alahai comelnya dia...
dah buat majlis cukur rambut ye..

Mya Elzara Batrisya berkata...

Kasih Ibu

Ha ah kak...buat kat kampung.. sehari sebelum saya balik puchong... Sib baik lah dia tak meragam time org duk potong rambut dia...

:)