04 Oktober 2011

::Kakak VS Adik::

Ramai yang tanyer mcm mana reaksi kakak (Batrisya) bila ada adik (Balqis).....
Alhamdullillah.... Buat masa nie sy belum pernah lagik nampak kakak cubit2 atau tarik2 rambut adik dia... Kalau adik nangis... cepat2 kakak pujuk....siap cakap.....


"Baby.. jangan nangis.. kakak ada nie....."


Comel jer bila dengar kakak cakap mcm tue kat adik dia....

Pastue, klu saya mintak tolong kakak tengok2 kan adik.... kakak akan duduk sebelah adik sambil nyanyi lagu "ikan kekek mak iloi-iloi".... adik senyap jer bila dengar kakak nyanyi (suara kakak sedap sgt kot.. hehehe).... yg bagusnyer kakak tak akan pg mana2 sampailah saya datang.


Sehari nak dekat 55 kali kakak cium adik dia.... yg adik nie pulak rela jer apa kakak dia buat...
harap2 sampai besar lah kakak akan sayang adik macam sekarang nie... Adik pulak, nnt dah besar jgn buli2 kakak tau!... :)





2 ulasan:

JaSSNaNi berkata...

tahniahhhh... mya dah dapat adik... baru akak terbaca ni... :) bila nak tunjuk gambar baby ni?

Mya Elzara Batrisya berkata...

Jasnani

Timer kasih kak... hehehe...
nnt balik puchong baru leh nak upload gambar baby.. kat kampung nie line Broadband slow sgt...

Kak nani sihat??