19 Februari 2012

::Jiran rumah bawah Saya #!$&^))*)(@!"::










Hai lah Nasibbbb......
Dulu dapat jiran sebelah rumah yang kekwat gilerrr  "Berlagak Diva"  kalah retis Pphooofulerrr... sekarang nie pulak dapat jiran  rumah bawah macam kena "Rasukan Puaka" hari2 menjerit tak tentu pasal....sampai tingkat 5 block sebelah,  boleh dengar suara dia bergaduh dengan suami dia.


Kalau yer pun nak gaduh... tutup lah sliding door tue, nie sajer jer bukak pintu tue luas2 bagi semua org dengar apa yg dia tengah gaduhkan.... dah tak pasal2 kami  1 block nie "terdengar" pasal skandal Laki dia ngan Pompuan lain... Opsss!!! dah semua yg baca blog saya nie pun tahu pasal "skandal"  laki Jiran rumah bawah saya...Huahuahua.... 


Itu hal dia lah kan... nak gaduh ker nak bertumbuk ker.... tapi masalah nyer sekarang.... dia nie tak pikir  ker orang penat nak tido ker, anak kecik terkejut dengar suara dia ker, orang menyampah dengar suara dia ker.... dah lah menjerit tak tentu masa... kalau puaka dia merasuk pukul 2,3 pagi, sampai ke subuh lah kami2 nie boleh dengar suara dia menjerit....kira ikut sedap anak tekak dia lah...


Masa saya tengah taip entry nie... jiran rumah bawah saya nie, tengah sambung bergaduh dengan Laki dia... malam tadi dah bergaduh, sampai En Hubby cakap " kalau lah saya jadik laki dia... dah lama saya lempang bini dia tue..." memang hilang sabar dibuatnyer klu dapat bini mcm tue.... sikit2 nak jerit... sikit2 nak jerit.... panggil anak pun mcm panggil anak hilang dalam hutan.... 


Hari tue jiran saya nie "dera" anak2 dia tidur kat luar rumah smp ke subuh.... anak2 umur baru 5,6 tahun... sampai hati dia biarkan anak2 dia tidur kat luar rumah, dah lah sejuk pulak tue. kesian dengar suara anak2 dia... sayup2 jer nangis....  :(  (lap air mata...) 


Minggu lepas , jiran umah bawah saya nie serang Jiran rumah atas (tingkat 2) umah saya nie....(paham tak ayat saya nie???) punca dia.... anak cina umah atas saya nie baling kapal terbang kertas ke bawah, kiranya jatuh kat kawasan rumah dia lah.... punya lah kecoh dia dok jerit2 dr bawah maki hamun anak cina tue... sampai naik umah org atas nie sambung pulak maki2 untie tua (nenek) budak cina tue pulak.... 


Moral Of the story...... 

.... Taubat saya dapat Jiran Mental mcm nie......






Tiada ulasan: