09 Februari 2012

::Rambut Pacak::



Saya boleh buat rambut "Pacak"mcm papa saya....

Hari tue (tak ingat hari apa...sbb dah byk hari) .teman mak jumpa kawan & jiran2 mak kat rumah lama.... ader sorang Makcik nie tegur........

Makcik : "Hensem nyer anak ko diana... macam bapak dia"

Saya :  (telan air liur) *.......Hensem.....* 



Okeh saya tak kecik hati pun....sbb bukan kali pertama dengar ayat nie..... kalau orag tak tahu, mest Ingat Baby Balqiss nie "Boy". pakai lah baju Pink dr atas sampai bawah sekali pun... still nampak mcm "Boy" jugak. Mungkin sbb saya teringin sgt nak anak lelaki masa mengandungkan dia dulu. 



Halooo untie, saya "gegirl" tau! bukan "boboi"


Tak perlah...kita tunggu rambut Balqiss panjang macam Kakak Batrisya mesti dah tak nampak macam "Boboi' lagik. 







Tiada ulasan: