14 Ogos 2012

::Meh lerrr layan cerita Malam Berinai si budak Apit nie....::


Entry Basi lagik... Eeee Busukkkk!!!!
Layan jerlah kalau ada yang sudi.... hehehe



 Peaceee YOOOoooo!!!!!!!





Macam biasa... Saya di"paksa" dengan rela oleh Cik Siti Murni untuk menjadi "Makandam terjun" bagi mengurangkan Kos perbelanjaan Perkahwinan Si Budak Apit nie (budget la sangattttt).  

Nasib lah si Iza (adik ipar saya) nie tak banyak songeh. Dia tadahkan ajer muka dia untuk di conteng oleh Kakak Iparnyer....    






Dan.....






inilah Hasil kerja "seni"  saya yang menggunakan makeup2 murahan jenama cap ayam. 






Boleh lah ekkk....  (selamat duit Cik Siti RM200.00 dari bayar Makandam betul2)  



Sampin pun nak suruh kakak nyer yg pakaikan... ngade2 sungguh si budak Apit nie.... 











 Suke bebenorrrr Cik Tapa dengan Cik Siti  dapat Menantu.... 



Opsss...ader 2 pengantin lah.... 
Kebetulan masa nie,  pakngah saya dari Terengganu baru jer seminggu menamatkan zaman "duda" nyer... jadi kami ambik kesempatan untuk sandingkan Pakngah & Makngah Baru malam tue. 



Anak, menantu & cucu2 Pakngah.  



Makcik2 & adik2 sedara.... 



Bakal pengantin yang nak tambah Bini baru tak lama lagik... ekekeke
"Chooiiiiiii Mulut...."  



Kalau boleh... 
Biarlah saya sorang jer yg jadi Isteri En Hubby sampai akhir nafas saya.... 
tapi... 
kalau dah suratan takdir....terpaksa berkongsi kasih dengan wanita lain....



Mak Redhooooooooooooo Nyahhhhh.....
Auuuwwwww!!!




1 ulasan:

chintaliza berkata...

Sanggup ke kak...??!! Hahahahaha....