11 Jun 2009

::Majlis Bersanding Azmil & Zila::

Selamat Pengantin Baru...
Semoga Kekal Ke akhir Hayat



Alahai comelnyer lah dorang berdua nie... muda lg dalam 21 ker 22 mcm tue umur diorg berdua nie.. sebaya... diorg berdua nie kenal lepas SPM masa latihan PLKN, sampai ke jinjang pelamin jugak akhirnyer...


"Untuk Der & Zila, kami sekeluarga Doakan u all kekal bahagia hingga ke akhir hayat.... ingat yer... kadang2 allah akan turunkan ujian untuk menguji kesabaran setiap pasangan... semoga u all dapat tempuhinyer dengan sabar ... jgn lupa, hati kedua2 pihak keluarga terutamanya org tua kita, mesti kena jaga.. jgn ada yg terasa hati....dah ucapan terakhir kami!!!! cepat2 dapat baby k!!"

Hantaran Dr pengantin Lelaki...

Hantaran Dr Pengantin Perempuan

Sebenarnyer masa nak g kelantan hari tue (on Friday).. Mya kena Demam Campak Ruam.. kesian sgt kak Dia... tp... nasib baik dia tak byk ragam... still aktif jugak... al-hamdulilah sekarang Mya dah Ok... Cuma ada kesan2 ruam lg kat badan dia...

Mya & Papa

Me & Angah (Kazen Hubby)

Me & My MIL


Comel kan!!! mcm siti Payung!!!!

Heheheh Gurau jer...

Jgn Marah yer ngah!!

1 ulasan:

armouris berkata...

info tentang demam campak kat sini - Demam Campak Berjangkit