10 Jun 2009

::Suke nyer layan lagu YuNa::


Tetibe lak jadik giler kat lagu nie... mula2 dulu ingat lagu nie asalnyer Dr indon... rupe2nyer gadis manis dr Malaysia... tak tahu lah sy minat dia tang maner... mybe melodi lagu nie buat kepala jadik releks jer...


la nie Ring tone pun dah tukaq lagu Yuna ... hahaha sib baik ader adik kesayangan ku!!! Apis "Hujan" (fanatik kumpulan hujan budak kenit nie...pasal tue kengkawan dia panggi "apis Hujan" ) ... Dia arr yg tukang menggodek hp tue.. heheheh... Tq lah bebehhh!!

Yuna-Dan Sebenarnya

oh bulan..
jangan layan diriku lagipabila,
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,kau bersama yg lain
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku
ku enggan berpura pura ku bahagia
ku enggan melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
telah menular dalam diripabila
kau bersama yang lain
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untuk
mudan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku
pabila kau merenung matany
aku rebah,
jatuh ke bumi
di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku
oh


1 ulasan:

Zuhaini berkata...

saya pun mula-mula ingatkan ni lago indon.. haha :)