06 Mac 2010

::Bandung Oh Bandung::

Entah kenapa lah hati nie meronta2 nak menjejakkan kaki kat tempat nie... kalau kata nak g shopping.. sy bukan lah ader duit byk sgt nak bershoping sakan sampai ke sana.. tapi... entah kenapa lah jari jemari nie gigih jugak duk "menyervey" tiket kat air asia semalam.... entah mcm maner sekali kuar kat screen harga tiket RM 44.00 & tiket balik RM 44.00 jugak.. yg lain2 harga RM 1++ - 3++.... Bila dah -+/x total untuk 3 org pergi balik hanya RM 339.00 sahaja... Wowww!! juling sekejap.... Murahh Wooo...

Apa lagik.. laju lah tangan nie dok mendail No Tel En Hubby.... setengah jam duk mengayat En Hubby.. dan .....jawapan dia... "tengok lah" ... aiiii takkan tengok ajer.... Hampehhh kelapa betul...buang air liur & bil Telepon Opis jer...

Setengah Jam Kemudian...

En Hubby Call...


"Mlm nie kita book tiket...."


ishkk.. telifon nie rosak ker?? atau pendengaran sy yg dah rosak... hehehehe sukeeeeenyer!!!!


Malam tue... seperti yg di janjikan... kami kuar melepak kat "Anggerik Kuring"... semangat okehhh belum lagi beli tiket dah sibuk nak belajar makan "Masakan dr Bandung".. cewah.. felling2 ader kat bandung lah konon masa makan kat "Anggerik Kuring" tue... sambil tunggu makanan sampai kami nie dok mengsurvey lah balik tiket ke bandung petang tadi...


Sekali harga yg keluar bukan lagik RM 44.00 dah jadik 194.00 ++ (... Ohhh Tidakkkkk!!!!! sekejap jer Air Asia Ubah Harga dia.... sgt2 menduka citakan.... dan ayat2 keramat pun keluar dr mulut En Hubby......"Cancelled lah g Bandung sayang".....


Hampaaaa.... hatiku..... hampa sekaliii..... aku kempunan telur tembakul.... (salah2...Aku kempunan nak pegi Bandung)....


Moral : Tak bermoral langsung cerita nie... wakakaka....

Wassalam..




5 ulasan:

zaril berkata...

moral of the story: len kali book baru bg tau... huhuhu... nk g bandung, nk g bandung, nak g bandung, lalalalalalala

sayangsayangibu berkata...

zaril

adalah akak pun setuju gitu

book dulu,pastu baru bagitahu...
hehehehe..... ;p

Mya Elzara Batrisya berkata...

Zaril
Kalau tau jadi lagu tue... awal2 akak book tiket tue... Huuuuwwwaaaaa!!!!!!!

Mya Elzara Batrisya berkata...

Kak Eja
huhuhu.... nasik dah jadi bubur McD kak... nak buat cam maner.....

:)

sayangsayangibu berkata...

nak buat camne kita makan ajelah bubur tu, konyang..bruuuppp...
heheheheee....