01 Mac 2010

:: Bila RindU Ku Cium Kain Pelekat Mu...::

Cewahhhh!!!! Jiwang Karat nyer lah semenjak di tinggal kan oleh sang suami terchentaaa nie... tapi serius lah... Rindu Tahap GABAN rasanyer... bila sekali sekala berjauhan nie.. rasa mcm zaman bercinta dulu2 pulak... (ehhh jgn salah paham yer..sampai hari nie kami TETAPPP bercinta)... ekekeke

Semalam.. sy join Mya Cium kain pelekat yg En Hubby buat sembahyang. Syahdu giler rasa.. mula2 just nengok Mya tarik kain papa dia kat tempat letak sejadah tue.. pastue nengok dia bawak kain Pelekat tue naik atas katil... saya ingat dia nak buat apa.. rupanyer dia nak selimut badan dia dengan kain pelekat tue... pas dia selimut... dia dok cium2 kain tue... sebijik mcm org tengah "Angau"...

rupa2 nyer.. bukan Mya sorang jer yang "Angau".. mama dia pun tompang sekaki "mengangaukan" diri dengan mencium kain Pelekat tue... sedappp nyer bau badan B.... (eeee... Birahnyer...) hahahaha

Malam tadi Mya dah start buat perangai.. tak nak tido.. asyik dok sebut...."mama... papa aner??..." ".... Cha nak Papa..." aduhai...

Nota Buat Suami Tercinta....
"B... sy sangat2 rindu kan B... "




4 ulasan:

sayangsayangibu berkata...

kesianya...rindu sesangat tu,

tp memang best sesekali berjauhan...
seronok rindurinduan... ;p

Mya Elzara Batrisya berkata...

hehehe...
betul tue kak... rindu rinduan jadi kenang-kenangan...insan ke sayang kini milik orang... ehh.. no..no..no... milik ku sorang... hehehehe

miss yanie berkata...

kak D & mya rindu abg lan ek.. alolo.. cian nya.. abg lan keje brpa hr gak tu kak?... btw,take care tau tgl rmh tu... miss u n mya.. :)

Mya Elzara Batrisya berkata...

Hi miss yg yg sweet!!!
Ohh abg lan g bercutikat Hatyai... dr jumaat lepas.. insyaallah malam nie dia balik. Tue lah kalau Yanie duk dekat sini leh lah kak D ajak Yanie tido umah kak D.. hehehe

Thanks Yanie.. Miss u 2... bulan 7 nie kita jumpa di KK ok....