07 Julai 2010

:: Selamat Hari Lahir B!!...::

B... maaf yer kalau saya terlewat Wish Besday B... saya tak pernah lupa tarikh nie setiap tahun...


B... Maaf yer sbb saya belum belikan hadiah besday B lagik... sampai saat nie saya masih tak tahu lagi nak bg apa yg istimewa untuk B... mybe saya nak hadiahkan sehelai baju untuk B.. sebagai "Ganti" Baju Polo kesayangan B yg comot warnanya setelah saya rendam baju tue bersama2 tudung saya pagi tadi...


B.. Maaf yer kalau saya selalu buat kerja separuh jalan... Dokter kata saya mmg ader penyakit "Nyanyuk"... saya selalu terlupa kat mana saya letakkan barang saya... saya selalu mintak tolong B carikan Spek mata & Handphone saya...


B..,maaf yer saya masih belum mampu jadi isteri yang terbaik... tapi berikan lah saya sedikit waktu untuk terus memperbaiki diri saya...


B...maaf yer kalau saya tak pandai pujuk B bila B merajuk... hakikatnyer saya mmg suka B merajuk.. sbb B nampak comel sgt!..


B..." Selamat Hari Lahir"... semoga segala Impian B menjadi kenyataan.... Saya tak pernah berhenti berdoa semoga Allah panjangkan usia B, Murahkan rezeki B, & Permudahkan segala urusan B...


AMin....



Salam Sayang,
Diana


1 ulasan:

Mrs Yaniee Nz berkata...

happy birthday abg lan.. :)

sweet laa kak D ni..