19 Julai 2010

::Tag dr Adik Manissss::

Yeaaahhh!!! dapat Tag dr Aliza Rahman . TQ iza.... akak mmg suka "tag mengetag" nie... heheh



:: Apa nama blog anda dan kenapa letak nama itu? ::

:: My Princess Mya Elzara Batrisya ::

Kenapa sy letak nama nie??? sbb... Mya Erlzara Batrisya adalah permata hati, & nyawa saya... kehadiran dia dibumi Allah ini adalah hasil daripada kasih,sayang & Cinta saya bersama seorang insan bernama Azlan Bin Kamaruddin...Lahirnya Mya Elzara Batrisya memberi 1001 rahmat kepada saya sekeluarga.

:: Apa nama URL blog anda dan dari mana datangnya nama itu? ::

:: http://myaelzarabatrisya.blogsot.com ::

Dr maner datangnyer nama ini??? .... seperti yg saya ceritakan diatas.... ianya datang dr hasi perkongsian hidup sepasang suami isteri yg bernama Azlan & Diana.... hehehe


:: Apa method dalam penulisan anda? ::

Apa sajer.... keluarga...kawan....hati & perasaan... jalan2... makan2... :)

:: Pernah terasa nak hapuskan blog? Sebab musabab? ::

Ishkkk...belum pernah terlintas kat fikiran nie nak remove blog Mya Elzara Batrisya walaupun tak der reader yg membaca blog saya nie.. tp saya akan tetap terus ber blogging... klu boleh saya nak jadikan Blog nie mcm album kehidupan saya... kenangan untuk diri sendiri masa dah tua nnt... cewaahh...

:: Pernah ahli keluarga anda baca blog anda? ::

Tak ramai ahli keluarga yg tahu...walaupun mak, abah adik ngan along tahu saya ader blog.. tp tak tau lah dorang baca ker tidak.... rasanyer tak kot...

::Apa perasaan anda bila orang kata blog anda buruk sedangkan orang lain kata blog anda cantik? ::

Setiap org ader pandangan masing2... buruk ker lawa ker.. yg penting keikhlasan hati kita yg menulis blog nie... sy sekadar menulis mengikut gerak hati sajer... yg penting sy tak ganggu kehidupan org lain...

:: Bila blog anda diberanakkan? ::

26 Febuari 2008 ... lepas habis pantang.... hehehe

:: Siapa orang pertama yang tahu anda ada blog? ::

- eimma sbb dialah org yg telah bersusah payah mengajar saya membuat blog... tq laling!!! hehehe

:: Apa perasaan anda bila ada orang berkata tentang blog anda.. ::

Takder apa2 perasaan... ngehhh....


:: Sepuluh orang seterusnya yang akan anda tag! ::

ermm.. takut ramai yg dah penah buat tag nie... tp... tak perlah.. sy bg kepada semua kawan2 yg berminat .. ambik lah tag nie...buat dgn bersungguh2 ok... hehehe :)



Tiada ulasan: