04 Julai 2010

::Tarbush... ala2 Fadang Fasirrrr::



Rasa Mcm dah lama pulak tak citer pasal makan-makan kan.. Ohh aktiviti makan2 saya masih berjalan seperti biasa... "see my Body lah"... ekekeke

Sabtu lepas... En Hubby dgn baik hatinyerrr telah membawa saya & Mya makan kat Restoran TARBUSH... mmg dah lama teringin nak makan kat sini... dulu masa study selalu gak lalu lalang depan restoran nie kat Ampang Point... Tp.. almaklumlah.. masa tue tgh study... maner lah mampu kan... (Ohhh yg pg Shopping Padini sampai kat Ampang Point Tue Mampu pulak....Sekeh kepala Laju2 kang.... ) hehehe.....



Gendang Gendut Tali Kecapi....
Mama Kenyang Perut ... Mya Senang Hati...



Ini lah dia Orang nyer yg Baik Hati sgttt membelanja Bini dia yg Kuat Makan... Muehheeheehee



Order Time!!!


Saya Toraiii Chicken Beriani ...
Makk aii.. ayam dia mcm untuk 3 org makan... klu nak mai makan ini... kongsi jerlah.. sbb nasik ngan ayam dia mmg banyak... tak habis klu makan sorang.. melainkan orang yg makan itu bernama "MAMA MYA ELZARA" ekekekek... mmg boleh habis punyooo...



Ini Pulak.. En Hubby yg punyer... (heheh dah makan separuh baru teringat nak ambik gambar... ) nama dia.. lupa pulak.. shish Kebab lah rasanyer....



Kesimpulan nyer ..
makanan kat sini.. "Ok"...
harga "Ok".... taklah mahal sangat....
Servise Pun "Ok"...



Note: mestilah semua Ok.. sbb org yg belanje.. kikiki ....



3 ulasan:

zaril berkata...

tudung kita samalah.. wakakakaka...

Mama Mya berkata...

Zaril : heheheh yer ker?? akak beli kat pemborong.. sehelai RM3.50 sajorr... borong 6 helai.. Corak yg sama... tp kaler lain2....

zaril berkata...

wah murah lah. li kat maner? nk jugak lah rege mcm tu... best sangat... (*_*)