18 November 2010

::Salam Takziah::




Di kesempatan ini saya sekeluarga ingin mengucapkan Takziah kepada Sepupu saya Nurul Adila yang baru kehilangan Anak Sulung beliau yang pergi buat selama-lamanya sehari sebelum umat Islam menyambut Hari Raya Aidiladha.

Anak sulung beliau baru saja berusia 1 tahun 4 bulan, Meninggal dunia secara mengejut sewaktu dalam dakapan Ibunya (Sepupu Saya). Hati Ibu mana yang tidak meruntun hiba bila anak yang dikandung selama 9 bulan, disusu, dibelai & dijaga tiba2 sahaja tidak bernyawa.

Sesungguhnya hanya mereka yang tabah & Kuat sahaja yang mampu menghadapi dugaan seberat ini.


Yang pasti.... syurga menanti roh si kecil ini....


Berbahagialah disana....Sayang.....


2 ulasan:

NrlAidaHml berkata...

Al-Fatihah..
Derita tak tertanggung rasanya..
Arwah Hampir sebaya dengan anak saya..

Mama Mya berkata...

Mommy Aqil,
Betul tue mommy aqil... klu saya kat tempat beliau.. tak tahu lah mcm mana keadaan sy...sepupu saya kata Awah sihat jer sebelum tue...tak sakit apa pun...