30 Disember 2010

:: Nak Tukar!!!!::

Tengah berkira2 nak tukar langsir kat ruang tamu tue.... dah setahun dok pakai langsir yg sama.....Rasa bosan lah pulak... selalunyer org sibuk tukar langsir masa nak dekat2 raya.... tapi sy nie..dah 3 bulan lepas raya baru terhegeh2 nak tukar langsir... (Mmg Slow lah...)

Oleh kerana esok Cuti..... maka dah plan dalam kepala Otak, nak ajak mak g Jalan TAR. maner lah tau leh jumpa Kain langsir idaman hati..... macam gambar nie...




Tetiba teringin nak carik kain langsir kaler merah.... pastue tempah sekali sarung bantal kusyen empat segi kecik2 guna kain yg sama ngan langsir ....

ermmmm..... nnt... klau mak sy datang umah s mesti dia cakap.....


"Angah..... apesal umah angah nie.... macam Tokong Cina???"

hehehehe ayat mak mmg Power rangers!!!



Hitam + Merah ... pun cantikkkk......



yg nie pun cantik jugak....

Agak2 klu nak kain corok mcm nie ader tak budget RM 5.00 semeter ?? hehehe




6 ulasan:

AiTotYati berkata...

salam,

umah Ai dah 5tahun tak tukar langsir. hihihi

sbb selalu Ai raya di kampung.

pemalas, kan?

Mya Elzara Batrisya berkata...

Yati...
Hehehehe.... bukan pemalas....Tp.... JIMAT!!! sy pun klu bukan tukar langsir 1 rumah... cuma tang tingkap sliding door jer... beli yg murah2 sudah... asalkan tukar kaler lain... almaklum lah umah kecik cepoitttt... ekekekek

eimma berkata...

ak pon duk kata nak tukar..xbertukar2 pon..haihhh...ade la 3 tahun pakai..hahaha...x basuh lak tu seba klu bsuh xde langsir lain nak ganti

Mama Mya elzara berkata...

Eimma....

Ma....samalah .....aku pun langsir yg ada nie satu jerr.... hari tue masa pindah umah aku beli kain kat nagoya... yg semeter RM 5 jer.... 5 meter baru 20 hingget. upah jahit RM 7 higget sekeping......

...bajet ciput.... hehehe

syamimi fatin berkata...

sy suka yg last tu... simple but sweet :)

Mama Mya elzara berkata...

sYamimi Fatin
Sy pun suka yg tue jugak...nampak suci jer kan....walaupun ader kaler hitam.....

Tq syamimi :)