14 Mac 2011

::Hari Terakhir::



Sepatutnyer.... hari nie adalah hari terakhir saya menggalas tanggungjawab saya kat Shipping Dept.... sebab akan ada orang baru yang menggantikan tempat saya bermula hari ini... tapi entah macam mana... Orang baru tue Call pagi tadi bagitau tak jadi bekerja kat sini... hehehe mungkin dia dapat Offer lebih Better dr company lain...


Oooohh.. hari tue kan saya dok kecoh2 pasal nak berenti kerja kan... sumpah.. mmg dah tekat nak berenti sbb time tue terasa hati sgt. Masa hari yg saya bgtau management saya nak berenti, terus salah sorang bos saya nak jumpa... mmg Menggeletar jugak time tue bila Lady Bos ajak saya kuar minum.... dalam pala hotak dah pikir mcm2... mst kena basuh cukup2 ngan dia.


Pastue masa kuar minum tue Lady Bos nie slow talk lah dengan saya... mmg betul pun kata dia.. benda nie kecik jer... tak perlu sampai nak ambik keputusan berenti kerja. Saya akui mmg ada silap saya jugak selama nie... tp saya pun ada perasaan... sampai bila nak tahan dengan kerenah "dia" yg kadang2 buat semua orang Angin satu badan....makin lama makin naik Tocang pulak "dia".


last2 Lady bos bagi cadangan dia cari staff baru untuk gantikan tempat saya dan saya pulak buat kerja2 yg tak melibatkan shipping & tak melibatkan "dia". Lady Boss mintak saya pikirkan cadangan tue... time tue mmg rasa serba salah... sbb Lady Bos tak nak terima surat Resign saya...


Hari nie saya masih lagik kat sini.... menunggu "orang baru" untuk gantikan tempat saya... mungkin "orang baru" mcm dah tahu betapa azab nyer kerja ngan "dia" ekekeke pasal tue lah dia awal2 lagik tak mo terima offer kerja kat sini...


Saya pulak.... sekarang dah tak kisah sgt pasal "Dia", sy buat mcm biasa jer... mcm tak der masalah coz company sy nie kecik jer. "pi...mai...pi....mai"...tang tue jugak. Biarlah "dia" nak jadi Bos besar ker Bos kecik kat opis nie.... la nie kena pikir bukan dia yang bayar gaji saya tiap bulan....lagipun saya sekarang tgh pregnant, mak selalu pesan klu nak buat apa2 (maksudnyer tak suka @ benci kat org) kena pikir baby kat dalam perut nie... Huhuhu takut.....



Tiada ulasan: