15 Mac 2011

::Seseorang::




Kadang2... rasa makin jauh hati dengan seseorang.... kalau dulu... dialah tempat saya luahkan segala perasaan yg ada... tapi sekarang nie... terasa mcm dia berlari jauh dari saya.... mungkin saya jer yang tak faham keadaan dia sekarang.... mungkin dia perluka masa & ruang untuk bersendirian.....


Makin hari... perjalanan hidup nie makin buat saya keliru.. yg mana sahabat, yang mana musuh, yang mana lawan.... Susah betul kita nak baca perasaan seseorang.... sama ada dia suka, buat2 suka, dia sedih atau buat2 sedih....


mungkin berdiam diri lebih baik dari terus memikirkan persoalan yang entah bila ada jawapan nyer....


kepada seseorang itu... maafkan saya andai ada bicara & perbuatan saya selama ini buat hati dia terguris... saya hanya manusia biasa yang tak pernah lepas dari melakukan kesilapan... sesungguhnya saya tak ada niat walau sekecil kuman pun nak buat dia terasa hati.



Tiada ulasan: