10 Mac 2011

::Saya Nak Ini!!!:::


Ngade-ngadenyerlah Puan D nie, semenjak Pregnant.... dah empat puloh empat kali sy dok bisik2 kat telinger En Hubby... ajak Gie IKEA... tp dia buat "Dekk" jer.... katanyer kang dah sampai IKEA bukan takat nak makan Meatball, habis semua benda yang ada kat IKEA tue saya nak...

Sumpah!!! saya tak pandang benda lain.... saya cuma nak M.A.K.A.N sahaja.... tak mo soping2... dari puchong ke IKEA semata2 nak makan benda alah nie.... mmg sgt tak masuk akal... tp... sy Teringin sgttt!..


Tolonglah En Hubby.. sy Teringin sgt2... sekali jer.....
Plzzzz !!!











2 ulasan:

eimma berkata...

sedap meatball tu..hehe :)

mmg patut p..tapi klu pi weekend elok la bertolak pagi2 kerana susah nak cari parking klu pi tghr

Mya Elzara Batrisya berkata...

Eimma...

Ooooo..... ramai yer ma... klu cam tue nak kena g hari biasalah... kan... TQ Ma... bg Info...

Kan Best klu Ikea ader kat Puchong.. ekekeke