29 Mei 2011

:Gigih Mencari Idea::



Dulu masa Pregnant kan Mya , sy tak der peluang pun nak ber photo shoot, gambar masa pregnant pun cuma ada beberapa keping jer.... Pregnant kali nie saya ingat nak ambik peluang yg ada untuk buat Photo shoot, manerlah tahu ini pregnant yg terakhir untuk saya....

Oleh kerana Nak jimat (Hahaha... kedekut tul sy nie) .... saya akan buat Photo shoot guna DSLR saya sendiri.... & En Hubby @ Adik saya Apit akan jadik Jurugambar "Professional" saya...kekekeke....

Bagi memudahkan kerja diorang nnt... sy pun Gigih lah meng "google" idea2 photo shoot untuk maternity Women.... (Poyo nyer lah mak buyung nie kan..... )



Suke gambar HitamPutih mcm nie... nampak Klasik gitueee.....
(Maner nak cari payung Jepun nie ekk??)



Bestnyer klu dapat ambik gambar background matahari terbenam mcm nie....



Gambar Guling2 kat Rumput dengan En Hubby.... ekekek


Gambar Dalam semak samun pun syokk jugak!! hahaha



Gambar Kami ber 3....



Comel nyer kalau ambik gambar letak kasut atas perut.....



Takpun ikat perut dengan Riben mcm nie



Errrmmm....
agak2 kat manerr yer sesuai nak buat photo shoot nie....
Nnt lah bincang ngan En Hubby Dulu.... kot lah dia ader Idea yg bernas....
(itu pun kalau dia nak layan Idea Giler bini dia nie......)


:)



2 ulasan:

Dhea Ahmad berkata...

wahhh seronok saja saya tengok...apapun All the best, pasti boleh...yg penting hasilnya nanti pasti kita akan puas sbb DIY...

mama Mya Elzara berkata...

Nadia
Huhuhu.. harap2 menjadilah.... takut tak jadik jer nnt.... lagik pun bab edit mengedut nie akak pun tak pandai sgt.... nadia tolong ajarkan boleh?? :)