28 Mei 2011

::Tentang Dia....:::


Al-hamdullillah... hari nie genap 6 bulan usia kandungan saya.... Walaupun kandungan nie bermasalah... tp sy tak pernah rasa dia membebankan saya... saya dapat lalui hari2 saya dengan ceria... Terasa lain sikit pregnant kali nie... tak mcm Pregnantkan Mya dulu...


Sekarang baby sgttttt aktif.... setiap masa terasa dia bergerak2 & berguling2 dalam perut nie.... walaupun kadang2 tue terasa sakit tapi, rasa seronok sgt sbb saya tahu baby sihat & Cergas. Darah dah start keluar setiap hari tp, tak byk... cuma sikit jer... Dokter kata sepatutnyer saya dah kena tahan wad....tp sy masih boleh buat pilihan sama ada nak duduk kat rumah atau datang Hospital bila darah kuar lebih byk dr biasa.


Saya Pilih duduk kat rumah.... saya nak En Hubby & Mya sentiasa di samping saya... tak sanggup rasanyer tidur malam tanpa mereka.... Kalau boleh sy tak nak susahkan En Hubby... nnt klu sy duduk hospital, mst setiap hari En hubby terkejar2 nak siapkan Mya pg sekolah, nak ambik Mya balik Taska, Nak gosok baju sekolah Mya, nak siapkan Beg sekolah Mya, nak siapkan sarapan Mya, nak Mandikan Mya, Nak layan kerenah Mya.


Itu baru cerita nak uruskan pasal Mya... belum lagik cerita nak uruskan rumah, nak jenguk saya kat Hospital, Kerja En Hubby lagik.....Bukan saya tak yakin En Hubby boleh buat semua tue... cuma... saya rasa kesian kat En Hubby jer... sy harap sy & baby dapat bertahan sampai waktu bersalin nnt.






2 ulasan:

chintaliza berkata...

kak don worry,pasti semuanya berjalan dengan lancar. i will pray for you.. huge.. =)

Mama Mya berkata...

Zaril

Thanks za... rasa terharu sgt, bila ada yg bagi semangat mcm za...

:)