23 September 2011

::Nikmat Sebuah Kesakitan::



Catatan 5.09.2011 - copy paste dari "Act Notes" Nokia E71



"Ya Allah...
Kesakitan yang ku tanggung ini
mungkin penghapus dosa-dosa
yang pernah aku lakukan suatu ketika dahulu
jika ini balasan yang kau berikan pada ku
aku terima dengan Redha Ya Allah..."



Masa Sakit itu datang....
saya betul2 rasa insaf.....
sakit itu amat menyakitkan.....
rasa mcm nak tercabut segala urat saraf
yang ada kat dalam badan nie...


Masa sakit Itu datang....
baru saya sedar....
kasih mak lah kasih yang ter"agung"....
Sakit ini lah yang mak tanggung
masa nak melahirkan saya 28 tahun yang lepas


Masa sakit itu datang....
baru saya tahu
Pengorbanan seorang suami
yang sanggup menghabiskan waktu
setia disisi seorang isteri


Masa Sakit itu datang
baru saya ingat
akan dosa yang pernah saya lakukan
dosa pada Allah, pada mak abah, pada suami
pada saudara & kawan2...


Ya Allah....
Sakit itu amat mengingsafkan....
Ampunkan segala Dosa hamba mu ini Ya Allah...
Maafkan angah mak...abah...
Maafkan saya B....
Maafkan saya kawan2....




1 ulasan:

Mommy Aisy berkata...

Semoga Kak Diana selamat melahirkan cahaya mata ke-2. Amin!

pls do vote anamy's family;
http://www.ourbestmoments.com.my/gallery-details/88281