16 Disember 2008

::Maafkan Sy B...::

B..
Sy mintak maaf sgt2.. pasal entry "Patutkah Aku Cemburu"... dalam tak sedar.. rupanyer hati B terguris. patutlah B kurang bersembang dgn saya semenjak B baca Blog sy minggu lepas...

Sumpah..
Sy tak der niat nak burukkan B.. sy tak der niat nak malukan B... sy cuma meluahkan rasa hati sy... tapi mungkin cara sy salah.. sbb luahan hati tue tak sepatutnyer di ketahui org lain.

Semalam..
B dah terangkan, B tak der niat membandingkan sy dengan orang lain.. sy bekerja... jadi... B faham.. kepayahan sy untuk melakukan semua tugas dalam satu masa. B kata.. untuk B, sy dah cukup baik menjalankan tanggungjawab saya sebagai isteri...cuma... B mintak saya berusaha sikit lg tuk belajar masak dgn mak B... insyaallah .. sy akan cuba... :) hihihi

Lepas sesi luahan rasa dr hati ke hati selesai... baru saya faham... komunikasi amat penting dalam rumahtangga. saya tak patut pendam segala perasaan sy pada B... sy patut terus terang.. apa yg sy rasa...supaya kami saling mengetahui apa yg tersirat di hati masing2... sekarang sy rasa lebih dekat lg dgn B..

Sy patut bersykur kerana allah kurniakan sy sorang suami yg sgt bertanggungjawab, tak pernah sekali B abaikan Sy dan Mya... B berusaha tuk beri yg terbaik kepada sy dan Mya.. B, suami yg ringan tulang.. B hormat pada family saya...kenapalah dek kerana perasaan cemburu tue... buat saya lupa semua kebaikan B... Maafkan sy...

Alhamdullillah...
semuanyer dah selesai...apa yg berlaku semalam... adalah sesuatu yg mendewasakan diri saya.

2 ulasan:

iena hamdi berkata...

alhamdulillah... mmg komunikasi mmg amat penting dlm umahtangga yang..

Mama Mya berkata...

Thanks.. kak ina... nnt sy kena byk belajar ngan kak ina yg dah byk pengalaman dalam rumah tangga nie...

apa2 pun... tahniah k!semoga maju dalam perniagaan akak sekarang...