10 Disember 2008

::TAnPA::



Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi

Tanpa..
Cintamu aku resah
Tanpa..
Kasihmu aku hampa
Tanpa..
Dirimu aku mati
hohoo…

Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Ku tak mengerti
Takut
Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
Hohoo…

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Semenjak dengar lagu nie.. sy rasa teruja sikit..heheheh jiwang karat lah pulak sy nie.. lagu dia releks... tapi ader maksud yg tersirat tuk di fahami... lagu nie saya abadikan tuk B... saya nak B tahu.. Tanpa B.. hidup saya sunyi & Sepi..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lama x singah cni..hehe... princess mya sihat ker?

Tanpa Nama berkata...

Hai mama Oja.. Mya sihat.. baru baik dr demam...
Amboi.. meriah nyer dia beraya kat kg.. jelezz mak tau!