19 Mei 2009

::Anak Dara Ku::

Apa nak jadilah dgn anak dara sy nie...
Tengoklah.... sekarang dia dah pandai panjat Cabinet TV pulak.... yg pelik tue.. mcm maner dia buleh dapat Idea nak panjat cabinet tue... siap duduk bersila lagi....nie baru anak perempuan sorang.. ... kalau dapat 4,5 org nnt anak lelaki pulak...aduhaiiii!!!



Nak tahu macam maner dia panjat Cabinet tue...
Ha...Perasan tak kat tepi cabint tue ada tempat letak majalah....
Mula2 dia masuk kat tempat letak majalah tue... kalau perasan ada Teddy bear putih dalam tue kan... haaaa....tue idea dia lah....idea yg sangat "BERNAS"
Masukkan Teddy Bear tu sbb nak bg tinggi sikit bila dia pijak dalam bekas tue...
Lepas tue baru dia dapat naik atas Cabint tue... missi utama dia naik atas cabinet tue... nak main lampu yg bentuk kapal layar kat belakang dia tue...
pening2 dibuatnyer...
B kata biarkkan... dia tengah nak belajar sesuatu....
Tp.. sesuatu kah ini.....

2 ulasan:

Zuhaini berkata...

haha.. pandainya anak dara sorang nih.. :)

Zura Hasan berkata...

bio kan jer la...kreatip tue...