09 Mei 2009

::SenGallll Nyerr!!!::

Hahahaha.. Rasa nak tekeluar isi perut jer tengok gambar nie.. sengal tahap gaban tul!!... dalam sengal2 tue.... baju nie korang tahu tak berape rege dia???... RM 7++ Wooo!! nampak jer baju bodoh kan.. heheheh... baju nie untuk kegunaan engineer kami yg buat projek kat Petronas next Berangan nak jadi enginioorrr!! tue lah dulu masa sekolah dapat masuk aliran kejuruteraan menangis2 mintak cikgu tukarkan ke aliran akaun... hampehhh!!!


Posing Paling Poyo!!!... dgn helmet tinggi ke atas..... anak sapa lah nie?...


Buah nangka yg kena balut tue pun stil nampak cantik ... Woookkkk!!!


Panas wehh pakai baju berlapis2 kat dalam tue....



tapi sekali nengok ade lah sikit nampak cam baju angkasawan... boleh gitue??...




3 ulasan:

missyanieanne berkata...

akak.. cutenya.. hehe

Nurhayati berkata...

balut2 pun nampak vogue ape..hihihi.. uish mmg la kena mahal, kalau cikai kang tak safety la pulakkan. ;)

Zuhaini berkata...

cantik baju.. patutla mahal... :)