08 Mei 2009

::Dia Buat Perangai Dah!!!::

Hadoiii!!! dia dah buat perangai pulak.. sajer jer... nak mintak tukar yg baru lah tue.. mencikkk!!! tapikan bukan salah dia pun sebenarnyer... salahkan org yg byk bg sms.. hehehe la nie dah nak dekat 300sms kat dalam inbox tue... dah tak larat nak di Delete kan... macam manerlah dia tak bengong2 kejap off..kejap on... kejap g dia tak bunyi.. kejap g terus tak der ada2 kat skrin... pengsan kot!!! hehehe aduhai.. nie baru buat bizz kecik2 mcm ikan bilis.. cam manerlah kalau org yg buat biz milion2... mau hari2 kena tukar hp baru...

Nielah Harta Warisan yg B bg kat saya...dia guna dah lama sebelum bersalinkan Mya lg.. semenjak dia ader buah hati yg baru .. dia wakafkan N70 dia nie kat saya... baru jer 2 bulan... dah buat perangai..ingat nak guna 3310 jerlah...





1 ulasan:

Diver Mom berkata...

siannya..

erm.. saya kan, kalau nak delete msg, saya cari Options > Mark All lepas tu bila dia dah tanda right kat semua msg tu, saya tekan option > delete! :) abih cerita.

lagi satu cara, pakai Nokia PC Suite, bukak memory kad kita, highlight semua dan tekan delete! :)

~sayang la nak pakai 3310, phone tu saya tgk cute je lagi.. :)