25 Mei 2009

::Rajinnyerr BiBik Mya::


Hehehe... nie bukan kes PENDERAAN KANAK2 Okey! entah pe kena lah anak mama nie.. Rajin sgt 2,3 menjak nie... kot lah ada yg berkenan nak jadikan menantu boleh emailkan jer resume k! jgn lupa attachkan dgn gambar ye senang nak buat pilihan Calon menantu maner yg sesuaiiii... hahaha Gurau jer...

Mya : "Mama Cukup Bulan jgn lupe bg UPAH ekk... 1k jer sebulan... hehehe"
Mama : "Amboii..demand tinggi nampak!!kalau mama Ambik Bibik INDON pun baru RM 450 sebulan.... "
Mya: "Itu BiBik IndOn Mama tak der permit... Nie Made In MAlaysia....ada MyKids lg tue...."

Mya: " Ha.. tengok Mya punyer service Baikkk Punyer... siap jolok2 bawah almari... kalau BiBik Indon Dia sapu maner yg nampak jer....
Mama : "Ok 1k!... Tp nnt Tolak Pampers Huggies 4 Beg sebulan RM 200 + SuSu 5 Kampit RM 200 + Yuran Taska Mya RM 250 Sebulan + Shopping Baju RM 150 + Bawak Jalan2 hujung minggu RM 150 = RM950.00 Balance RM 50.00.. Amacam Ok? "
Mya: "Mama nie Berkira arrr......Mencikkk!!!"
Mama: "hehehe"

1 ulasan:

missyanieanne berkata...

rajinnya adik yanie ni kak.. hehe