12 Jun 2011

:: RaSa MenYesal PulaK....::






Tetiba rasa menyesal pulak Potong Rambut Mya....
Untuk saya.. Mya nampak Sweet bila berambut panjang...
Nampak Funky bila berambut Pendek...

Rindu nak Ikat Rambut dia...
Rindu nak buat Tocang kecik2 kat rambut dia....
Rindu nak main shampo2 mcm kat saloon bila mandikan dia....



Cepatlah rambut Mya Panjang semula....




5 ulasan:

zaril berkata...

huhuhu.. saya pun rasa menyesal potong rambut.. dah tak ada sanggul atas kepala.. tudung susah dah nk bentuk.. =(

Mya Elzara Batrisya berkata...

zaril
Akak simpan rambut Mya yg kena potong kat saloon dulu.. la nie tgh duk pikir nak buat apa dengan rambut tue... hehehe

Tp... za mmg cute bila potong rambut pendek.. nampak cam umur 16 tahun jer... jelezz Nok!!!

zaril berkata...

kak.. rambut elok tanam jer kak.. rambut za semua za tanam. mak kinah tanam kat pangkal pokok pisang kat belakang umah.. hehehehe..

hehehe.. segan lah kak.. bukan akak jer ckp.. sume org ckp za mcm budak tranning jer.. =)

sayangsayangibu berkata...

akk pun baru je memotong rambut si Kakak chantik

Mrs.Azlan berkata...

Sayang Ibu
Ha!!!!!! sayang nyer.... rambut kakak cantik dah lah cantik....

naper potong kak??