17 Disember 2008

::Naluri Ku Tersentuh::

Salam...
Entah kenapa hari nie, hati sy meronta2 untuk pergi menjelajah ke blog2 rakan "Maya" yg lain. sambil melihat & membaca cerita2 ttg kehidupan mereka...dr satu blog ke satu blog saya lawati.. meriah dgn pelbagai warna warni cerita kehidupan. sehinggalah.. sy sampai ke satu Blog ini http://memorizulaikha.blogspot.com/ sy mengikuti dr satu cerita ke cerita yg seterusnya.

Belum suku perjalanan cerita di blog ini saya terokai... air mata tak berhenti mengalir... sayu... pilu & sebak... sy tak dapat bayangkan jika sy berada di tempat kedua ibu bapa baby comel ini... sungguh berat dugaan yg allah turunkan kepada mereka. mereka insan yg terpilih untuk di beri ujian itu. Semoga ketabahan mereka akan dibalas dengan pahala yg allah janjikan.

YANG TERISTIMEWA

Ku tatap gambar wajahmu
Sinar mata itu
Lirik senyumanmu
Pesona yang membelai
Wajahmu bercahaya
Memberi bahagia
Tiap yang memandang
Hati jadi salju
Kau terlalu istimewa
Kasih dan sayangmu terpancar
Seikhlas
Tiada batasan terus membara
Terkilan rasa jiwa
Inginku lihatmu dewasa
Apa daya
Tuhan lebih menyayangimu
Ku pasti kau berbahagia
Duduk di samping NYA
Mendengar ceritaSegala rahsia
Tak tertanggung rindu
Mendengar suaramu
Tawa mengusik jiwa


Al-fatihah untuk mu... Bidadari Syurga...

2 ulasan:

Tieha Zuan berkata...

tieha pun ada baca kisah arwah zulaikha ni.. tapi dari blog aunt dia.. link yang U letak ni saya tak sanggup nak buka.. sebab kalau buka n baca je, hati jadi sebak n takut..

harap perkara macam ni diambil serius oleh semua pihak.. supaya kejadian macam ni takkan berulang lagi

Tanpa Nama berkata...

betul tue tieha.. bila baca kisah baby nie...sy teringatkan Mya,mintak allah lindungi anak2 kita walau berada di mana saja.

harap kawan2 kita kat luar sana berhati2 bila nak pilih pengasuh. yerlah manusia... rambut sama hitam.. tapi hati??...susah nak kita ramal.