22 Oktober 2012

::SeraM::




Pagi2 dah seram... aper Kess???
Tadi.. "Seketeri" opis nie dia bagi sekeping gambar lama
Dia mintak tolong scan & Editkan gambar Father punyer Father punyer Father Husben dia...
alah kira Moyang Husben dia lah senang cerita...






Gambar Sebelum di Edit ... Kabur sikit....




Selepas di edit... Haaa.. baru terang sikit... kan...


Cer tenung muka Orang dalam gambar ni lama2...


SERAM tak???


Seram kan...


heheheheh



Tarikh dia lahir... 1876. 
Rasanyer kalau Orang yg dalam gambar nie hidup lagi,  
umur dia dah nak dekat 136 tahun... Pehhhh....
Canggih lah...... tahun 1876 dah ambik gambar guna Kemera DSLR...  :) 









8 ulasan:

JaSSNaNi berkata...

assalamualaikum...
lama betul usia gambar tu.. tahan sampai skrg pulak tu.. mmg di jaga elok lah kan.. gambar moyang kan.. hmmm seram ke? takot nak tenung lama2.. huhuhu..

zaril berkata...

Hehehe.. Mcm-mcm lah akak ni..

Mama Mya berkata...

Kak Jasnani

tue lah kak.. mmg dia jaga elok gambar tue.. siap letak kat dalam plastik ... gambar nie kata nyer dia ambik kat China...

saya edit gambar nie tak pandang pun muka Org tue.. takut!!!... pandang kasut dia jer...

Mama Mya berkata...

Zaril

Hehehe... macam2 adaaaaa......

MommyAqil berkata...

hehehe..tak berani nk tenung lama2..takut ter nampak benda yang tak sepatutnya ..kikikik

Mama Mya berkata...

Mommy Aqil

Hehehe...klu tenung lama2 takut jatuh cinta pulak...

:)

Wak Gelas™ berkata...

mati sblom perang jepon nii.. ihiiks

Mama Mya berkata...

Wak Galas..


Hehehe... perang jepun tahun bila Wak??