28 Januari 2011

:: 3 Berita Gumbira::



PERTAMA...



DAPAT BONUS





KEDUA...


NAIK GAJI





KETIGA....



NAIK PANGKAT



Alhamdullillah....
Gembira sgt bila dapat tahu berita nie daripada En Hubby, balik kerja semalam muka dia Moody semacam jer.... saya pun tanyerlah... naper masam jer nie... pastue dia kata....


"saya dapat Bonus, Naik Gaji & Naik Pangkat"

"Wahhh!! bestnyerrr B.....Tahniah2...."

Pastue baru dia senyum & gelak2... Ngade2 tau!!!! konon2 nak buat surprise lah tue.... (kira menjadi jugak lah surprise dia tue... ekekeke)


Bila dapat tahu berita tue, terus terfikir... mungkin inilah yang dinamakan Rezeki "Anak"... Betul lah kata orang tua2.... "setiap anak ada rezeki masing2... ", sebelum nie... kami punyerlah takut dengan komitmen bila nak tambah anak lagi... selalu fikir.... takut tak mampu nak sediakan keperluan mereka nnt.

Terus terang saya katakan... semenjak tahu yg saya Pregnant 2nd baby... saya & Hubby selalu terfikir... mampu ker kami nak besarkan mereka dalam keadaan sekarang yg serba serbinyer "DUIT".... nnt bila dah ada 2 anak... semuanyer kena " x 2 " , Taska, Susu, Pempers, Insurans, bla..bla...bla... dengan gaji kami yg tak seberapa nie.... rasa mcm tak cukup jer...


Sekarang Allah dah tunjukkan.... setiap apa yg dia beri ada Hikmah nyer..... Kami sgt2 bersyukur... dan berharap... rezeki yg sedia ada makin bertambah...




Note : Semoga Kalian juga akan dimurahkan rezeki & dirahmati Allah.... Amin....




5 ulasan:

JaSSNaNi berkata...

wahhhh... TAHNIAH!!!!!!!!!!!!
tompang hepi.. :) semoga terus diberkati... :)

ehehe.. :)

mama Mya Elzara berkata...

Jasnani
Timer kasih kak.... :)
Saya Doakan akak juga murah rezeki & di berkati...

kakngah berkata...

tahniah.... rezeki anak di awal tahun.. semoga bertambah melimpah ruah rezekinay lps ni..

sayangsayangibu berkata...

tahniah buat semua keluarga...

Mya Elzara Batrisya berkata...

Kak Ngah & Sayang Ibu

Terima Kasih semua...
Semoga Kalian juga murah rezeki & Di Rahmati... :)