24 Januari 2011

::Tak tau nak letak Tajuk apa...::



Ada berita yg ingin saya khabarkan disini....






Rasanyer semua Faham bila nengok gambar nie....kan....



Al-hamdullillah....
Saya harap kawan2 dapat Doakan baby sihat yer... (mama nyer tak sihat pun tak per... janji baby yg sihat...) Sbb.... Dokter kata ada kemungkinan pregnant Luar Rahim lagik kali nie.... 8hb nnt Dokter suh datang buat Checkup....


Note : Buat masa sekarang alahan tak teruk sgt, muntah pun sekali dua jer semenjak tahu pregnant.... cuma skrg kuat tido (sebelum nie pun kuat tido jugak... ekekeke) ...kadang2 tue, kul 8.30 malam dah zZzzzzz.....




9 ulasan:

ibuayahdamia berkata...

tahniah tahniah tahniah..be strong yer..insyallah...moga2 apa yg tak baik tu dijauhkan...

miss yanie berkata...

congrates kak D . congrates . ~

zaril berkata...

tahniah kak.. harap-harap semuanya ok..

mama Mya Elzara berkata...

Ibu Damia
Terima Kasih byk2 kak ayu...
saya jugak harap saya akan jadi lebih kuat untuk terima kenyataan klu ada apa2 yg tak baik berlaku nnt....

mama Mya Elzara berkata...

miss Yanie & Zaril

Terima kasih yanie...
Terima Kasih Iza...
Doakan yer baby ok... :)

Jieda berkata...

tahniah..jaga kesihatan elok-elok ye

Zura Hasan berkata...

congrats my lalink...insya Allah sume selamat kali ni....

Mya Elzara Batrisya berkata...

Jieda
Terima Kasih :)

Zura Hasan
TQ Lalinggg.... Harap2 begitulah... :)

fawwaznuha berkata...

salam..congrates kak..semoga sihat2 dua2nya..=)
nak tanya boleh? hadiah GA tu dh diposkan ke? harap2 emel yg dihantar sampaila