26 Julai 2011

::Berpoco-poco di Dapur::




Al-kisah Cerita hujung minggu yg amat stress!!!!
stress sbb tak der air sampai kesudah... jadi, untuk menghilangkan rasa Stress yg terlampau, Makanyer, sesudah subuh sy pun "Berpoco-poco" lah kat dapur sediakan apa yg patut untuk di bawa ber"Picnic"...

Siap Kelentung-kelentang kat dapur sorang diri.... Ssy kejutkan Kakak Mya Mandi, lepas semua dah siap packing.... baru lah sy kejutkan En Hubby... sajer jer buat Tektik Kotor mcm tue.... Bila En Hubby dah bangun baru bagitau dia...

"B, kami dah siap nak pegi Picnik!!!"

En Hubby pun rasa serba salah bila nengok anak bini dah siap comel2, nak tak nak dia pun kenalah layan kehendak anak bini dia.... heheheh

Bukan apa, saya nie dah "masak" sgt dgn perangai En Hubby, klu kita plan awal2 bgtau nak g Picnik... mst plan tue tak menjadi.... kena buat plan mengejut mcm nie... baru jadik.. huahuahua....



Mee Goreng Poco-Poco, Telur Mata Kerbau + Roti Sosej + Teh 'O'


Nie dia bekal yg dah siap di Packing... simple2 jer.. Al-maklumlah... umah tak der air... nak masak pun jadik rimas, kejap2 nak kena tadah air kat sinki... Mencikkk!!


Ok.. kejap lagik sy sambung Entry "Lokasi" kami berpicnik....



2 ulasan:

Qaseh berkata...

betul2..kdg2 bila kita plan mmg xjadi...

Mya Elzara Batrisya berkata...

Qaseh
Hehehe sekali sekala tektik kotor nie mmg menjadi.. hehehe tp klu selalu sgt buat mcm tue takut Kena mkan Selipar Jepun ngan En Hubby.. hehehe